SafeQ

Komplexné riešenie zabezpečenia a účtovania tlačových operácií – integrované tlačové riešenie umožňujúce presné účtovanie, kontrolu prístupu jednotlivých užívateľov a smerovanie tlačových operácií na akékoľvek zariadenie v sieti tlačiarní a kopírok.

SPÄŤ

SAFEQ - Zaostrené na správu a účtovanie tlače

 

Vďaka svojej mimoriadnej škálovateľnosti a bohatému rozsahu funkcií Vám SafeQ splní takmer akékoľvek prianie, pokiaľ sa jedná o efektivitu a flexibilitu riešenia správy kancelárskej tlače. Vďaka kompletnej modularite je možné túto softvérovú sadu nakonfigurovať presne podľa potrieb užívateľov. Ešte lepšie je, že rôzne moduly SafeQ je možné zakúpiť a využívať samostatne alebo v potrebnej kombinácii.

 

Dnes je viac-menej v každom podnikateľskom prostredí hlavnou úlohou zvýšenie produktivity a efektivity pri súčasnom znížení nákladov. SafeQ Vás vo veľkej miere podporuje pri správe celej vašej tlačovej infraštruktúry. SafeQ je výhodným riešením všade tam, kde firma potrebuje centrálnu správu tlače a užívateľov, sledovanie tlačových úloh, reporting a rozličné pravidla pre tlač rôznych užívateľov. Bez ohľadu na to, či je vaša kancelária samostatná a potrebuje iba follow-me tlač alebo či vyžaduje komplexnú správu tlače korporácie s viac lokalitami, kde môžete odosielať a tlačiť tlačové úlohy po celom svete – SafeQ Vám umožní spravovať a účtovať tlač a súvisiace aktivity centrálne, z jedinej pracovnej stanice. Zvážte SafeQ Suite, pokiaľ máte nasledujúce požiadavky:

 

  • Odpovedáte za zníženie nákladov na tlač a súvisiacich nákladov celej spoločnosti. Všetci zamestnanci by však mali byť schopní tlačiť a kopírovať kedykoľvek, i v prípade že niektorá tlačiareň prestane fungovať.
  • Musíte reportovať, kto čo vytlačil, kedy, koľko a kde, čo zaisťuje, že sa tlačia iba pracovné dokumenty a že sú všetky tlačové náklady pridelené ich pôvodcom.
  • Chcete zabezpečiť celé tlačové prostredie a eliminovať neoprávnený prístup k dôverným dokumentom a kritickým firemným informáciám
  • Potrebujete prepojiť všetky pobočky a kancelárie spoločnosti a umožniť tak tlač dokumentov, kdekoľvek to je potreba.

SafeQ Suite

Modulárna štruktúra SafeQ umožňuje veľmi pohodlné riešenie správy tlače s vysokou flexibilitou a bohatým rozsahom funkcií, takže plní prakticky všetky požiadavky užívateľov. Toto riešenie, nainštalované na firemný server, dokáže sledovať akúkoľvek tlačovú úlohu, vytvorenú v sieti. SafeQ môže spravovať nielen multifunkčné zariadenia a sieťové tlačiarne. Jeho sledovacia a účtovacia funkcia dokáže zahrnúť aj miestne tlačiarne, takže ponúka plnú kontrolu a transparentnosť toho, čo, kedy, kým a na akom zariadení sa tlačí.

SafeQ Suite je možné využívať prostredníctvom jediného webového administračného rozhrania, ktoré je veľmi intuitívne a disponuje prispôsobiteľným prehľadovým panelom (dashboard). To umožňuje jednoduchú správu podnikového systému riadenia tlače bez zložitého zaúčania. Užívatelia môžu využívať výhody bezpečnej tlače, pretože vytlačené úlohy sa už nebudú bez dozoru povaľovať vo výstupných zásobníkoch, kde by mohli padnúť do nepovolaných rúk.


SafeQ Suite sa skladá z celkom siedmich samostatných modulov, ktoré spoločne zaisťujú maximálnu flexibilitu a škálovateľnosť:

  • SafeQ Authentification poskytuje pohodlnú autentizáciu užívateľa na výstupnom zariadení pomocou užívateľského mena a hesla, PINu alebo bezkontaktnej karty, čo tlač spoľahlivo zabezpečuje
  • SafeQ Print Roaming umožňuje užívateľom odosielať tlačové úlohy na akékoľvek zariadenie na ľubovoľnom mieste v sieti a vyzdvihnúť si výtlačky kdekoľvek, kde je to potreba.
  • SafeQ Reporting zaisťuje sledovanie a účtovanie všetkých tlačových úloh a ponúka tak schodné riešenie organizáciám, ktoré chcú v celom svojom tlačovom prostredí sledovať „kto/čo/kde/kedy“.
  • SafeQ Chargeback je zásadný modul pre vzdelávacie inštitúcie a organizácie, pracujúce s projektami, kde musia byť náklady na tlač, skenovanie a kopírovanie spätne účtované ich pôvodcovi.
  • SafeQ Scan Management poskytuje rozsiahle funkcie správy skenovania, vrátane skenovania do schránky, do domácej zložky, skenovania do e-mailu alebo jednotlačidlové skenovanie. V prípade, že štandardné funkcie nestačia, môžu užívatelia vytvárať svoje vlastné, prispôsobené skenovacie skripty.
  • SafeQ Rule-based Printing (RBP) umožňuje správcovi definovať pre rôznych užívateľov individuálne podmienky tlače, napríklad obmedzenie prístupových práv niektorých užívateľov k farebnej tlači alebo povinnú obojstrannú tlač.
  • SafeQ Mobile Print umožňuje užívateľom odosielať tlačové úlohy z mobilných zariadení prostredníctvom e-mailu alebo cez webovú stránku, čo zvyšuje ich mobilitu a zbavuje obmedzenie tlače len na svoje pracovisko.